記得天賦的好嗓子是歌頌上帝的恩賜,盼日後你多為我們的歌頌恩典.....

1.JPG 

(Brother in Christ~尤秋興_20090816八八水災關懷音樂夜)

主,祢永遠與我同在

Lord You Are Always Here With Me

When troubles come I trust in You
危難臨到   我信靠祢

For I know You will lead me through
深知祢   必領我渡過

And I know You are faithful till the end
祢信實   為我堅持   到最後

And when the storms are drawing near
當暴風雨   向我靠近

When I’m with You I don’t have to fear
有祢同在我不至畏懼

You’re my shepherd on whom I can depend
祢是我的牧者   我所依靠

Through the day, through the night
每個夜   每一天  

I know You’re always by my side
我知祢永遠在身邊

 
Lord You are always here with me
主祢永遠與我同在

There is no changing God in Thee
在祢裡面沒有改變

You are the same yesterday and today and forever more
祢的堅定   從昨日   到今日   一直到永遠

Here on Your promises I stand
靠祢豐盛應許站立

You hold my future in Your hand
我的未來在祢手中

My solid rock, Almighty God, I worship You
堅固磐石   全能真神   我敬拜祢

Amen!

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 mimitmj 的頭像
    mimitmj

    Mimi Rossellin

    mimitmj 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()